• Gra Wędrowcy znad Południowego Tygrysu

Symbol: WGPTLP0UL087353
Wiek Od 13 lat
224.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Średnia
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Wędrowcy znad Południowego Tygrysu
Eksploruj lądy, morza i niebo wokół średniowiecznego Bagdadu w pierwszej części nowej trylogii, zaprojektowanej przez twórców serii gier o Zachodnim Królestwie.

Kości, robotnicy i karty... w średniowiecznym Bagdadzie

Wcielcie się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół średniowiecznego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.

Ułóż horyzont z kart
To twój silniczek. Dzięki kartom Miast i Portów zyskasz nowe pola akcji, dzięki Górom - stałe umiejętności, a Morzom - jednorazowe bonusy.

Dodaj Mieszkańców
Pod każdą kartą terenu możesz podłożyć kartę Mieszkańca o unikatowej zdolności. Uruchomisz ją zawsze, gdy skorzystasz z tej karty terenu.

Nieboskłon daje punkty
Nad każdym odkrytym terenem możesz dodać kartę Nieba. Odkryte gwiazdozbiory czy planety dodają źródła punktów zwycięstwa. Możesz je podwoić dokładając kartę Inspiracji.

Zagraj kość lub robotnika
Wykorzystuj kości na własnych polach akcji lub robotników na akcjach planszy głównej. Alternatywnie możesz Odpocząć, aby odzyskać kości i przesunąć się na torze Dziennika.

Rozbuduj Karawanę
Wartości kości, których używasz na polach akcji, są uzależnione od twojej Karawany. Dodawaj do niej kafle z wybranymi symbolami akcji czy dochodu, aby wzmocnić obraną strategię.

Dziennik
Postępuj na torze Dziennika, aby odblokować więcej kości, zdobyć bonusy, karty Inspiracji czy cenne kafle Karawany. Dotarcie przez jednego z graczy do końca toru wywołuje koniec rozgrywki.

Nowa trylogia
Wędrowcy to pierwsza gra nowej serii od Shema Phillipsa i S.J. MacDonalda - twórców linii Zachodniego Królestwa (Architektów, Paladynów i Wicehrabiów).

Precyzyjna kontrola
Zbuduj inny silniczek w każdej rozgrywce! Pozyskuj karty z prywatnymi polami akcji, umiejętnościami i sposobami punktowania, rozwijaj Karawanę, decyduj o długości gry.

Regrywalność

Strategia na odkrywanie terenów lądowych? Albo na rozwój Karawany? Akcent na Niebo? A może na szybkie ukończenie toru Dziennika? Wędrowcy to bogactwo dróg do zwycięstwa i olbrzymia regrywalność.

Wciągający tryb solo
Bardzo intuicyjny wariant solo oferuje czterech wirtualnych przeciwników do wyboru. Każdy ma inną strategię!

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny