• Gra Virtu

Symbol: WGPTLP0UN084895
Wiek Od 14 lat
224.99
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Mała
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Gra Virtu

  • Rozbudowana strategia area control osadzona w świecie renesansowych Włoch.
  • Stań na czele Florencji, Neapolu albo Rzymu, zadbaj o sztukę, gospodarkę oraz wojsko i uczyć swoje miasto hegemonem XVI-wiecznej Italii.
  • Asymetryczna rozgrywka, pula zmiennych akcji i wiele dróg do zwycięstwa.

Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia. Na półwyspie Apenińskim zmalały wpływy wielkich mocarstw, a miasta-państwa tamtego regionu Florencja, Wenecja, Mediolan, Rzym i Neapol przystępują do walki o dominację. Jako ich przywódcy, staniecie przed wyzwaniem uczynienia z nich lokalnych potęg. Zarządzajcie swym miastem, dbając o rozwój gospodarki, kultury i wojska. Przedstawiajcie się jako ludzie renesansu, bądźcie mecenasami sztuki i dochodźcie swych praw na drodze dyplomatycznej. W razie czego jednak nie bójcie się użyć siły, gdyż czasami tylko ona może przynieść pożądane rezultaty. Virtu jest grą asymetryczną. Tutaj każda z pięciu dostępnych frakcji posiada swoje mocne i słabe strony. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a elementów losowości praktycznie nie ma.

Rodowy prestiż
Przystępując do gry w Virtu, staniecie na czele jednej z pięciu potężnych dynastii: Aragonów z Neapolu, Sforzów z Mediolanu, Medyceuszy z Florencji, Dożów z Wenecji albo Borgiów z Rzymu. Waszym nadrzędnym celem stanie się posiadanie jak największej liczby Punktów Prestiżu, które będziecie zdobywać kolejno za: kontrolowane Miasta, postępowanie na torze Patronatu, poziom Wpływów Religijnych, zdobyte Trofea Wojskowe, Sojusze polityczne z wielkimi mocarstwami (Królestwo Francji, Imperium Osmańskie, Świętej Cesarstwo Rzymskie) oraz działanie niektórych kart i kafelków.
 
Komnaty i Przedsionki
Gra podzielona jest na Lata (rundy), składające się z dwóch faz. Podczas Wiosny wykonujecie akcje, a następnie rozpatrujecie Oblężenia i ustalacie Porządek Tury. Z kolei podczas Zimy wypłacacie żołd, rekrutujecie Żołnierzy i zawiązujecie Sojusze. Centrami waszego dowodzenia staną się Pałace, czyli plansze Akcji, na których widnieją Komnaty z nadrukowanymi akcjami: Zarządzania, Patronatu, Handlu, Przejęcia, Manewru i Intrygi. Na krawędziach plansz znajdują się Przedsionki, gdzie będziecie umieszczać pozyskane karty Dworzan. Z kolei zdobyte kafelki trafią nad wasze plansze do tzw. Strefy Wpływów.

Zarządzanie imperium
Na początku fazy Wiosny przesuwacie znacznik Akcji bazowo o maksymalnie 2 pola z jednej Komnaty do drugiej, wykonując przypisaną do tej Komnaty akcję. Do każdej akcji potrzebne są określone zasoby, takie jak Floreny, Korona, Krzyż albo Statek. Będziecie je pozyskiwać z kafelków lub kart znajdujących w samych Komnatach (karty Akcji i Usprawnień). Jeżeli zabraknie wam zasobów, możecie wykorzystać te znajdujące się na kartach Dworzan, a następnie odwrócić je na wyczerpaną stronę. Dworzanie znowu staną się aktywni, kiedy ich odwiedzicie, czyli w chwili gdy znacznik Akcji minie ich Przedsionek.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny