• Gra Sojusz na już

Symbol: WGMUDK0UH057094
Wiek Od 8 lat
59.43
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Średnia
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Sojusz na już! Przebiegła gra karciana

Żubr władca Wielkiej Prapuszczy, pragnie umocnić swoją pozycję na świecie. W tym celu postanawia zawrzeć sojusze z monarchami panującymi na innych kontynentach i wysyła do nich lisy - swoich najbieglejszych posłańców, by przekonać liderów do zawarcia paktu. W tę rolę wcielają się właśnie gracze!

Działajcie szybko i sprawnie - ten z Was, który okaże się najprzebieglejszym posłańcem i najszybciej pozyska przychylność monarchów, zostanie Głównym Doradcą lub Doradczynią władcy.

W tej przebiegłej grze karcianej należy uważnie obserwować poczynania innych graczy i starać się jak najszybciej rozmieścić wszystkie swoje podarki na kartach misji. Tych ostatnich jest aż 12 - połowę stanowią władcy, a połowę podarki. Każda karta misji opatrzona jest indywidualnym symbolem. Na początku rozgrywki na każdej z 12 kart misji umieszczony jest jeden żeton skrzyni. By móc przekazać podarek na daną kartę misji, należy posiadać w ręce i/lub przed sobą sumę symboli większą niż liczba żetonów skrzyń leżącą na karcie.

Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.

Główne atuty:

  • Gra topowego projektanta gier planszowych - Reinera Knizii
  • Piękne ilustracje autorstwa Piotra Sokołowskiego (Spór o Bór, Spór o Bór2. Na tamę marsz, Ryki Afryki, W pył zwrot)
  • Proste zasady rozgrywki
  • Gra niezależna językowo
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny