• Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG

Symbol: WGPTLP0UM086875
Wiek Od 8 lat
41.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Średnia
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG

Piraci to kolejny dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nad karaibskimi wyspami, gdzie rządzić miał król Skażenie i królowa Neodżungla, załopotała piracka flaga. Jej właściciele mają dla swoich wrogów kilka niespodzianek Nowa armia gra na niespotykanych dotąd zasadach, powiększając standardową planszę o specjalne Pola Wodne, do których dostęp mają jedynie Piraci.

Potrzebują kapitana!
Niektórzy potrafią pokrzyżować plany nawet Molochowi i Neodżungli. Ci tutaj kiedyś pływali na okrętach, ale przesiedli się na motorówki. Są wiecznie żądni bogactw, dobrego rumu, a przede wszystkim walki. Piraci przybywali, by skopać parę szczurolądowych tyłków. Mają harpuny, działka wodne, ale brakuje im jednego dobrego kapitana. Ty zdobyłeś już doświadczenie, a wiecznie walczyć po jednej stronie nie można. To co, piszesz się?

Morskie wilki
Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.
    
Wszczepy
Wszczepy to nowy typ jednostki, umożliwiający graczowi wykonanie widocznej na żetonie Wszczepu akcji. Gracz, posiadający na planszy jednostki z taką cechą, może raz na turę uruchomić jedną z nich. I tak na przykład dzięki akcji Wszczepu Tawerny, armia Piratów może natychmiast wywołać Bitwę rozgrywaną na standardowych zasadach. Ale zawadiacy z tych morskich wilków

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny