• Gra Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy

Symbol: WGPTLP0UN020137
Wiek Od 14 lat
67.29
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Średnia
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Jakub Wędrowycz: Upiorne Wczasy

Kultowa seria Andrzeja Pilipiuka powraca jako gra karciana!
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!

Wędrowycz jak żywy
Niepowtarzalny humor i klimat książek Andrzeja Pilipiuka - tym razem na kartach tej niepowtarzalnej gry! Wszystko zilustrowane jak należy przez Andrzeja Łaskiego, Hannę Kuik i Macieja Simińskiego.

Kooperacja lub mogiła!
Będzie przyjemnie, ale nie będzie łatwo - albo zabierzecie się do roboty jako zespół, albo będzie to najkrótsza przygoda w Wojsławicach.

Wyzwanie nie dla ogórków
Jak parę zasad zmienić w śmiertelne wyzwanie? Opanuj kilka akcji i system działania wrogów i możesz grać. Ale wygrać... to zupełnie inny temat. Tu trzeba się nakombinować!

Do kompletu lub samodzielnie
Masz i znasz Dziki Samogon, poprzednią Jakubową grę karcianą na tej mechanice? Rozbuduj ją o Upiorne Wczasy. Nie znasz? Też dobrze. Upiorne Wczasy to samodzielna gra i 100, zabawy w zabawie.

Wspólne tłuczenie potworów
Wciel się w rolę Jakuba, Semena, Piotrusia albo Urszulki i razem z przyjaciółki ruszaj tłuc potwory: Północnicę, Krwawą Syrenę i Króla Szczurów.

Karta za kartą
W każdej turze zagrywasz kartę z 2 akcjami: od ataków po egzorcyzmy i pędzenie bimbru. Twój kompan przy stole może wzmocnić jej działanie swoimi kartami.

Przeciwnicy i ich poplecznicy
Wrogowie działają dzięki reakcjom i atakom składającym się na wymagający, kąśliwy i wredny jak sam diabeł system gry.

Stawka większa niż pożycie
Albo uda się dopaść arcywroga i wypstrykać go z punktów życia, albo wygra gra i nastanie czas wściekłości i zemsty.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny