• GRA TEKHENU CZAS SETA DODATEK

Symbol: WGPTLP0UN084307
Wiek Od 14 lat
146.13
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Zapytaj o dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Tekhenu: Czas Seta

Czas Seta to dodatek do Tekhenu, rozbudowanej, ciężkiej euro gry autorstwa słynnych Danielea Tasciniego (Teotihuacan, Tzolkin, Przygody Marco Polo) i Dávida Turcziego (Anachrony, Tawantinsuyu). W czasach, kiedy Egipt urósł do potęgi, jego władcy wyglądają poza swoje granice. Set, bóg wojny, nakazuje wysłać wojska do dalekiej ziemi Kannan i zmierzyć się z potężnym imperium Hetytów. Czas Seta w znaczącym stopniu rozwija elementy gry podstawowej, wprowadzając nową akcję boga Seta wraz z osobną planszą, trzy nowe kolory Kości, a także niespotykane dotąd meeple Wojowników i Kapłanów. Dodatek czyni z Tekhenu grę o wiele bardziej interakcyjną, gdyż gracze rywalizować będą w wyścigu o podbój zagranicznych terytoriów, czerpiąc z nich liczne korzyści oraz nowe sposoby punktowania. Na zajętych ziemiach kluczowym okaże się wykorzystanie Kapłanów, którzy pozwolą przejąć kontrolę nad nowym rodzajem kart - Artefaktami. W Czasie Seta ważną jak nigdy okaże się umiejętność odpowiedniego balansowania pomiędzy akcjami poszczególnych Bogów.

Czas ekspansji
Do tego kroku przygotowywano się od dawna. Gospodarka, polityka, społeczeństwo - wszystko pracowało dla potęgi Egiptu i ku chwale Seta. Teraz nadszedł czas na zebranie owoców - krwawych owoców. Ogromne armie znad Nilu maszerują w kierunku żyznych ziem Kanaanu, nad którymi swe panowanie rozpościera imperium Hetytów. Do czasu. Starcie jest nieuniknione, a zwycięstwo pewne. Tak przynajmniej nam się wydaje.

Bóg wojny
Wykonując akcję Seta, użyjecie osobnej planszy służącej do podbojów. Nie bierzecie wówczas kości spod Obelisku, lecz korzystacie z Szarych Kości na planszy Seta. Pamiętajcie, że wszystkie te Kości są Nieczyste! Kiedy weźmiecie Szarą Kość, wybierzcie region odpowiadający jej wartości, a następnie umieśćcie na nim pierwszy z lewej Budynek ze swojej planszy Gracza. Ponieważ wysyłanie wojsk do obcych krain nie jest pokojowym działaniem, po każdej takiej akcji musicie umieścić 1 żeton Krwi na Nieczystej szalce na swojej planszy.

Nowe kości
Czas Seta wprowadza trzy nowe rodzaje kości: Czerwone, Niebieskie i 1 Zieloną. Wszystkie one nie mają ścianek 1 i 6, dlatego mogą być modyfikowane przez Skrybów tylko w granicach 2-5, wszystkie też nie mogą być użyte do produkcji Surowców. Czerwonych i Niebieskich kości możemy użyć do wykonania akcji dowolnego Boga, z tym że zawsze są one Nieczyste. Kiedy używamy kości Czerwonej, otrzymujemy tylu Wojowników, ile wskazuje jej wartość; analogiczna sytuacja zachodzi z Kapłanami w przypadku kości Niebieskich. Z kolei Kość Zielona jest zawsze Czysta i może zostać użyta do akcji każdego Boga z wyjątkiem Anubisa.

Artefakty
W Czasie Seta pojawia się nowy rodzaj kart - Artefakty. Kiedy podczas przygotowania do gry i w fazie Maat wybieracie karty Przeznaczenia, możecie zamiast ich zakupić karty Artefaktów, opłacając je Kapłanami. Artefakty nie przynoszą żadnych natychmiastowych korzyści, ale w przyszłości będziecie mogli ich użyć do wywołania jednorazowych lub stałych efektów. I tak na przykład niektóre karty Artefaktów pozwolą wam dobrać więcej kart Dekretów, inne umożliwią za darmo wykonanie akcji danego Boga, a jeszcze inne zwiększą waszą produkcję.

Atuty:

  • Dodatek do rozbudowanej, cenionej gry Tekhenu autorstwa Danielea Tasciniego (Teotihuacan, Tzolkin, Przygody Marco Polo) i Dávida Turcziego (Anachrony, Tawantinsuyu);
  • Nowa akcja Seta, zwiększająca interakcję pomiędzy graczami i wymagająca zachowania większej równowagi w podejmowaniu decyzji;
  • Trzy nowe kolory kości, meeple Wojowników, Kapłanów i sześć rodzajów kart, w tym innowacyjne karty Artefaktów.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny