• GRA PALADYNI ZACHODNIEGO KRÓLESTWA WIEK KRÓLÓW

Symbol: WGPTLP0UL084345
Wiek Od 12 lat
102.33
szt. Do przechowalni
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Zapytaj o dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon

Gra Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów

Wiek Królów to dodatek do Paladynów Zachodniego Królestwa, kultowej strategicznej gry planszowej Shema Phillipsa (Trylogia Zachodnich Królestw, Najeźdźcy ze Scytii), przenoszącej nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart Mieszczan, Najeźdźców czy Paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz Graczy, 2 do planszy Głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak Zaciąg, Negocjacje czy Werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy Atrybut Dyplomacja.

Czas pogadać
Wojny z najeźdźcami stały się w twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować ci chrześcijańską pomoc pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?

Nowe przygotowania
Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom Paladynów, przy każdym wyborze Paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty Dekretów, które nie znalazły się na planszy Głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.

Zaciąg i Dyplomacja
Przed wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy Głównej znajdą się odkryte karty Zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać Robotników, podobnie jak w przypadku kart Królewskich Łask. Tych Robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji Zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja Dyplomacji umożliwi wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: Powierzenia lub Werbunku.

Powierzenie i Werbunek
Wybierając Powierzenie lub Werbunek, otrzymacie karty Dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na Powierzenie, karty Negocjacji umożliwią wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając Werbunek, karty Negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.

Atuty gry:

  • Dodatek do kultowej gry strategicznej Paladyni Zachodniego Królestwa autorstwa Shema Phillipsa (Trylogia Zachodnich Królestw, Najeźdźcy ze Scytii);
  • 7 rozszerzeń do plansz podstawowych zarówno do rozgrywki wieloosobowej, jak i jednoosobowej;
  • Wzmocnij swoje państwo dzięki zręcznej dyplomacji, wykorzystując do tego nowe rodzaje kart i 4 nowe akcje.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny