• ROBOT DO NAUKI PROGRAMOWANIA DLA DZIECI KOTEK KOT

Symbol: LER3081
379.70
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-48h
Cena przesyłki 12
Przesyłka kurierska L 12
Przesyłka Kurierska MM 12.45
Przesyłka kurierska RK 12.99 12.99
Przesyłka Kurierska 13.50 13.5
Przesyłka Kurierska LT 13.95
Przesyłka Kurierska HS 14.75 14.75
Przesyłka Kurierska GW 14.76 14.76
Przesyłka Kurierska NO 14.79
Przesyłka Kurierska OW 14.9
Przesyłka kurierska BB 14.99
Kurier B2 14.99 14.99
Przesyłka Kurierska MS 14.99
Przesyłka kurierska S 15
Przesyłka Kurierska KM 15
Dostępność Mała
Waga 0.7 kg

Zamówienie telefoniczne: 794 617 910

Zostaw telefon
Coding Critters™ Scamper ,Sneaker, Robot do nauki programowania dla dzieci, Kotek. Poznaj Coding Critters™ , kolekcję zabawek które są niesamowitymi pomocnikami w nauce programowania. Te urocze zwierzaki są jednymi z najlepszych robotów do poznawania tajników programowania, wielokrotnie nagradzanymi na świecie. Scamper oraz Sneaker, to słodkie kociaki, które w przystępny i zabawny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania w 100% bez ekranu. Uczą najmłodszych krytycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz stanowią doskonały wstęp do nauk ścisłych, technologi, inżynierii i matematyki. Do zestawu dołączona jest książeczka zawierająca zabawne przygody ciekawskiego Scampera i podstępnego Sneakera. Dzieci, poprzez zabawę ze swoimi zwierzakami tworzą pierwsze programy. Podejmij wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz zaprogramować Scampera, by bawił się w chowanego, zjadł rybkę lub złapał Sneakera, gdy zjedzie ze zjeżdżalni. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne programy. Scamper nie tylko wykonuje proste polecenia, ale może stać się również wyjątkowym, uroczym zwierzątkiem domowym. Wystarczy nacisnąć jego nosek, aby aktywować Tryb Zabawy. Teraz można go nakarmić, pogłaskać lub położyć spać. Można nawet sprawić, że zatańczy i zaśpiewa zabawne piosenki! Wprowadza podstawy programowania dla najmłodszych. 100% bez ekranu. Zestaw obejmuje 22 elementy. Dzieci uczą się programowania dzięki dołączonej, 16-stronicowej, kolorowej książeczce. Tworzenie sekwencji ułatwia 10 odcisków kocich łapek. 3 kartonowe dekoracje pozwalają zbudować wyjątkową scenografię. Domek, kulka z włóczki, kocia zabawka, rybka oraz zjeżdżalnia sprawią, że pokój stanie się niesamowitym placem zabaw. Możliwość wprowadzenia sekwencji do 30 kroków. Jeden krok to około 10 cm. Dołączona instrukcja w języku polskim. Wymaga 3 baterii AAA (baterie nie są dołączone do zestawu). Wymiary Scamper: 7 cm x 10 cm. Wymiary opakowania: 25,5 cm x 23 cm x 12,5 cm. Kategoria wiekowa: 4+. LER3081
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Sklep zamknięty

Sklep chwilowo niedostępny. Zapraszamy wkrótce! 

Zapraszamy do zakupów na naszych kontach Allegro:
Avocado-Toys, Avocado-Kids, Avocado-Sklep